Internet magazin → Articole → Plicul – un atribut de brand al companiei.

Plicul – un atribut de brand al companiei.

Noţiunea de plic vine din engleză de la verbul „to convert”, ceea ce înseamnă a converti sau a înveli. Şi reieşind din asta, rezultă că şi primul plic a fost inventat anume în Anglia în 1820 de către Brewer. Acestea au fost folosite pe larg în activitatea regală pentru a informa regele sau regina despre invazii sau alte noutăţi venite din ţările vecine. Primul plic arăta ca o rolă de hîrtie cu sigiliu, ceea ce acuma se foloseşte ca un element de decor destul de original. După această modă tendinţa plicurilor a crescut la inventarea acestora din hîrtie  în formă de buzunar dreptunghiular cu posibilitate de a introduce în conţinutul acestuia scrisori, fotografii sau cadruri de felicitări. Acest tip de plicuri avea acelaşi scop de informare şi contact şi s-a bucurat de succes mult timp pînă la apariţia telefoanelor. Pe lîngă faptul de comunicare au apărut şi iubitori de colectare a mărcilor.

La momentul de faţă, după apariţia telefoanelor şi în deosebi al internetului, scrisorile au căpătat o nouă formă – virtuală. Însă necătînd la faptul că tot globul pămîntesc practică comunicarea virtuală, scisorile în plicuri au rămas a fi cele mai sigure metode de legărură. Actualmente primim plicuri cu conţinut informativ, de reklamă, de prevenire sau intenţie, de agitare, contracte sau facturi fiscale, expediatorul cărora sunt instituţiile publice. Adică din rulaj sunt deja excluşi expediatori ca persoanele fizice.

Astăzi aceste plicuri sunt de cîteva tipuri, mărimi, culori. La alegerea plicului sunt anumiţi factori după care are loc selecţia şi anume care este destinaţia lor viitoare. Există tip de plic cu ferestruică transparentă pe partea din faţă pentru a uşura citirea adresei receptorului. Hîrtia din care se efectuează aceste plicuri este diferită, însă cea mai răspîndită este offset cu greutatea de 80-100 gr/m.p.

Mărimile standard pentru plicurile des practicate sunt:

A)     E65 (110x220 mm ) standard euro;

B)      С65 (114х229 mm );

C)      С5 (162х229 mm ) - А4/2;

D)     С4 (229х324 mm) -  А4;

E)      В4 (250х353 mm) – pachet care se inchide dintr-o parte.

Plicul – un atribut indispersabil pentru orice stil şi imagine a oricărei companii din RM. Veţi avea nevoie de acestea pentru distribuirea informaţiei de caracter de reklamă sau oficial, ca petiţie, anunţ sau pretenţie. Pe partea din faţă a plicului nu se indică informaţie exagerată. Deobicei aceasta conţine adresa, denumirea companiei şi uneori logotipul acesteia.  

În online magazinul nostru puteţi găsi orice tip de plicuri potrivite stilului şi preferinţelor Dumneavoastră.

Aşteptăm comenzile Dumneavoastră.

INTERNET MAGAZIN CHIŞINAU Moldova, Chişinău
. CONSULTANŢI: Uz casnic +373-22-92-45-20
+373-78-181-181
. Piese auto +373-795-60-086
. mail: cod7753191@gmail.com

Cele mai bune oferte

Office Line Mapă pentru arhivare A4/50 мм, Albastră Office Line Mapă pentru arhivare A4/50 мм, Albastră Codul: OL.LAF5-02 37.44 lei
LG GC-249V LG GC-249V Codul: 5293392 6522.16 lei
LG F1048ND LG F1048ND Codul: 5805946 10502.89 lei
Office Line Mapă A4 Office Line cu 30 folii Office Line Mapă A4 Office Line cu 30 folii Codul: OL.DB30 27.88 lei
LG GC-269V LG GC-269V Codul: 5467753 6521.77 lei
Pyramida WH 10-50 (S/S) Pyramida WH 10-50 (S/S) Codul: 5257799 1884.87 lei
Pyramida F 84 ETIX Pyramida F 84 ETIX Codul: 5313067 7567.56 lei
Hotpoint Ariston CP 97 SEA /HA Hotpoint Ariston CP 97 SEA /HA Codul: 5739229 19994.91 lei
Samsung VCC6360H3K Samsung VCC6360H3K Codul: 5550075 4545.64 lei
Sharp LC32SH330E Sharp LC32SH330E Codul: 5850811 9581.32 lei