Internet magazin → Articole → Plicul – un atribut de brand al companiei.

Plicul – un atribut de brand al companiei.

Noţiunea de plic vine din engleză de la verbul „to convert”, ceea ce înseamnă a converti sau a înveli. Şi reieşind din asta, rezultă că şi primul plic a fost inventat anume în Anglia în 1820 de către Brewer. Acestea au fost folosite pe larg în activitatea regală pentru a informa regele sau regina despre invazii sau alte noutăţi venite din ţările vecine. Primul plic arăta ca o rolă de hîrtie cu sigiliu, ceea ce acuma se foloseşte ca un element de decor destul de original. După această modă tendinţa plicurilor a crescut la inventarea acestora din hîrtie  în formă de buzunar dreptunghiular cu posibilitate de a introduce în conţinutul acestuia scrisori, fotografii sau cadruri de felicitări. Acest tip de plicuri avea acelaşi scop de informare şi contact şi s-a bucurat de succes mult timp pînă la apariţia telefoanelor. Pe lîngă faptul de comunicare au apărut şi iubitori de colectare a mărcilor.

La momentul de faţă, după apariţia telefoanelor şi în deosebi al internetului, scrisorile au căpătat o nouă formă – virtuală. Însă necătînd la faptul că tot globul pămîntesc practică comunicarea virtuală, scisorile în plicuri au rămas a fi cele mai sigure metode de legărură. Actualmente primim plicuri cu conţinut informativ, de reklamă, de prevenire sau intenţie, de agitare, contracte sau facturi fiscale, expediatorul cărora sunt instituţiile publice. Adică din rulaj sunt deja excluşi expediatori ca persoanele fizice.

Astăzi aceste plicuri sunt de cîteva tipuri, mărimi, culori. La alegerea plicului sunt anumiţi factori după care are loc selecţia şi anume care este destinaţia lor viitoare. Există tip de plic cu ferestruică transparentă pe partea din faţă pentru a uşura citirea adresei receptorului. Hîrtia din care se efectuează aceste plicuri este diferită, însă cea mai răspîndită este offset cu greutatea de 80-100 gr/m.p.

Mărimile standard pentru plicurile des practicate sunt:

A)     E65 (110x220 mm ) standard euro;

B)      С65 (114х229 mm );

C)      С5 (162х229 mm ) - А4/2;

D)     С4 (229х324 mm) -  А4;

E)      В4 (250х353 mm) – pachet care se inchide dintr-o parte.

Plicul – un atribut indispersabil pentru orice stil şi imagine a oricărei companii din RM. Veţi avea nevoie de acestea pentru distribuirea informaţiei de caracter de reklamă sau oficial, ca petiţie, anunţ sau pretenţie. Pe partea din faţă a plicului nu se indică informaţie exagerată. Deobicei aceasta conţine adresa, denumirea companiei şi uneori logotipul acesteia.  

În online magazinul nostru puteţi găsi orice tip de plicuri potrivite stilului şi preferinţelor Dumneavoastră.

Aşteptăm comenzile Dumneavoastră.

INTERNET MAGAZIN CHIŞINAU Moldova, Chişinău
. CONSULTANŢI: Uz casnic +373-22-92-45-20
+373-78-181-181
. Piese auto +373-795-60-086
. mail: cod7753191@gmail.com

Cele mai bune oferte

Philips FC9176/01 Philips FC9176/01 Codul: 5522457 7000.11 lei
Office Line Mapă pentru arhivare A4/70 mm dublă. PVC,neagră Office Line Mapă pentru arhivare A4/70 mm dublă. PVC,neagră Codul: OL.LAF7-9 38.02 lei
Sharp R15AM Sharp R15AM Codul: 5850901 9405.62 lei
LG 42LK530 LG 42LK530 Codul: 5908221 14353.36 lei
Orion OR-YM 01 Orion OR-YM 01 Codul: 5672255 408.72 lei
Kaiser HGG 60501 MB Kaiser HGG 60501 MB Codul: 5799050 8577.66 lei
Memoris-Precious Coş pentru gunoi circular, din plasă metalică Memoris-Precious Coş pentru gunoi circular, din plasă metalică Codul: MF08225 85.99 lei
Philips 42PFL4606H/58 Philips 42PFL4606H/58 Codul: 5867511 14019.91 lei
Hansa BOEI64190055 Hansa BOEI64190055 Codul: 5809152 8817.70 lei
Sharp LC32SH330E Sharp LC32SH330E Codul: 5850811 9581.32 lei