Internet magazin → Articole → Plicul – un atribut de brand al companiei.

Plicul – un atribut de brand al companiei.

Noţiunea de plic vine din engleză de la verbul „to convert”, ceea ce înseamnă a converti sau a înveli. Şi reieşind din asta, rezultă că şi primul plic a fost inventat anume în Anglia în 1820 de către Brewer. Acestea au fost folosite pe larg în activitatea regală pentru a informa regele sau regina despre invazii sau alte noutăţi venite din ţările vecine. Primul plic arăta ca o rolă de hîrtie cu sigiliu, ceea ce acuma se foloseşte ca un element de decor destul de original. După această modă tendinţa plicurilor a crescut la inventarea acestora din hîrtie  în formă de buzunar dreptunghiular cu posibilitate de a introduce în conţinutul acestuia scrisori, fotografii sau cadruri de felicitări. Acest tip de plicuri avea acelaşi scop de informare şi contact şi s-a bucurat de succes mult timp pînă la apariţia telefoanelor. Pe lîngă faptul de comunicare au apărut şi iubitori de colectare a mărcilor.

La momentul de faţă, după apariţia telefoanelor şi în deosebi al internetului, scrisorile au căpătat o nouă formă – virtuală. Însă necătînd la faptul că tot globul pămîntesc practică comunicarea virtuală, scisorile în plicuri au rămas a fi cele mai sigure metode de legărură. Actualmente primim plicuri cu conţinut informativ, de reklamă, de prevenire sau intenţie, de agitare, contracte sau facturi fiscale, expediatorul cărora sunt instituţiile publice. Adică din rulaj sunt deja excluşi expediatori ca persoanele fizice.

Astăzi aceste plicuri sunt de cîteva tipuri, mărimi, culori. La alegerea plicului sunt anumiţi factori după care are loc selecţia şi anume care este destinaţia lor viitoare. Există tip de plic cu ferestruică transparentă pe partea din faţă pentru a uşura citirea adresei receptorului. Hîrtia din care se efectuează aceste plicuri este diferită, însă cea mai răspîndită este offset cu greutatea de 80-100 gr/m.p.

Mărimile standard pentru plicurile des practicate sunt:

A)     E65 (110x220 mm ) standard euro;

B)      С65 (114х229 mm );

C)      С5 (162х229 mm ) - А4/2;

D)     С4 (229х324 mm) -  А4;

E)      В4 (250х353 mm) – pachet care se inchide dintr-o parte.

Plicul – un atribut indispersabil pentru orice stil şi imagine a oricărei companii din RM. Veţi avea nevoie de acestea pentru distribuirea informaţiei de caracter de reklamă sau oficial, ca petiţie, anunţ sau pretenţie. Pe partea din faţă a plicului nu se indică informaţie exagerată. Deobicei aceasta conţine adresa, denumirea companiei şi uneori logotipul acesteia.  

În online magazinul nostru puteţi găsi orice tip de plicuri potrivite stilului şi preferinţelor Dumneavoastră.

Aşteptăm comenzile Dumneavoastră.

INTERNET MAGAZIN CHIŞINAU Moldova, Chişinău
. CONSULTANŢI: Uz casnic +373-22-92-45-20
+373-78-181-181
. Piese auto +373-695-24-190
. mail: cod7753191@gmail.com

Cele mai bune oferte

Cello Pix Maxriter albastru Cello Pix Maxriter albastru Codul: CL.MX 6.04 lei
LG MS1920U LG MS1920U Codul: 5903441 1499.55 lei
Hansa BOEI64190055 Hansa BOEI64190055 Codul: 5809152 8817.70 lei
Sharp R15AM Sharp R15AM Codul: 5850901 9405.62 lei
Philips GC -2910 Philips GC -2910 Codul: 5875573 970.12 lei
Memoris-Precious Creion cu luci şi radieră Memoris-Precious Creion cu luci şi radieră Codul: MF1655G 1.75 lei
LG GC-249V LG GC-249V Codul: 5293392 6522.16 lei
Samsung RT2ASRSW1/BWT Samsung RT2ASRSW1/BWT Codul: 5869082 7154.74 lei
Office Line Mapă pentru arhivare A4/50 мм, Albastră Office Line Mapă pentru arhivare A4/50 мм, Albastră Codul: OL.LAF5-02 37.44 lei
Orion OR-YM 01 Orion OR-YM 01 Codul: 5672255 408.72 lei